HTML

Szücsike agyszüleményei

Mindenféle, ami az eszembe jut - ha az eszembe jut...

Utolsó kommentek

2015.01.04. 14:05 lezse

Matrica hercehurca...

matrica.jpg

Megvettem ma a megyei matricákat a kocsimra. Ez a vásárlás azonban néhány tanulsággal szolgált számomra.

1., Kétszeri-háromszori próbálkozás után feladtam az interneten keresztül történő vásárlást. Vagy én vagyok rossz hatással a számítógépre (értsd: negatív kisugárzás) vagy tényleg nem működik jól a rendszer, ahogy arról az elmúlt napokban többször, több helyen is lehetett olvasni...

2., Tatabánya egyik legnagyobb benzinkútján, a Bánhida és a Gál lakótelep határán található OMV-n - teljesen véletlenül ez esik hozzánk a legközelebb - nem lehet kapni ilyen matricákat. Az eladósrác a képembe vigyorgott - éppen csak nem mondta az egykori reklámból sokak által ismert szállóigét: "ugyan már, királylány!!!" -, megvonta a vállát és azt mondta: fogalma sincsen mikortól lehet náluk megyei matricákat vásárolni. De már rajtam kívül is sokan keresték. Viszont - tette hozzá - talán a város túlsó felében, a MOL-kúton ESETLEG SZERENCSÉM LEHET és kaphatok, ha már olyan hülye vagyok, hogy vasárnap délután nincs jobb dolgom, mint ilyen baromságokat vásárolgatni...

3., A MOL-kúton van matrica. Tatabánya-Budapest viszonylatban ugye három megyei - Komárom-Esztergom; Fejér és Pest - kell, azaz 15 ezer forint. Mivel ritkán fizetek készpénzzel, most is a kártyámat nyújtottam. "Ez így kicsit bonyolult lesz!" - mondta a pult mögött álló hölgyemény, mivel a kártyás terminálon egyszerre csak egy matrica árát tudom kifizetni, valami számomra érthetetlen ok miatt. Magyarán: a csaj háromszor húzta le a kártyát, vagyis háromszor kellett kifizetnem az illetéket a tranzakció(k) után. Azt hiszem, erre szokták azt mondani, hogy ügyes, nagyon ügyes!

4., Bár tudom, hogy a vásárlással a kocsim rendszáma bekerült egy számítógépes rendszerbe, azaz elvileg nem is kellene magamnál tartani a vásárlásról kapott blokkokat. De én jártam már úgy, hogy a normál autópálya matricám meglétét kellett igazolnom valami miatt, kb három-négy hónappal a 10 napos biléta érvényességének lejárta után. Így igencsak jól jött, hogy nálam volt az internetes vásárlást követően kinyomtatott A/4-es formátumú nyugta. Szóval a megyei matrica megvásárlása után kapott, hőpapírra nyomtatott nyugta nagyjából két hónap múlva fog eltűnni a fecniről. Azaz egy kérdéses helyzetben még a magam igazát sem tudom majd bizonyítani, hacsak mindhárom nyugtáról nem készítek egy hosszabb élettartamú fénymásolatot.

Hát röviden, ennyi. Ja, és ha még nem mondtam volna: gyűlölöm a telet!!! :) :) :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szucsike.blog.hu/api/trackback/id/tr407040545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása