HTML

Szücsike agyszüleményei

Mindenféle, ami az eszembe jut - ha az eszembe jut...

Utolsó kommentek

2016.01.25. 07:58 lezse

Vasárnap reggel

holapatolas.jpg

Vasárnap reggel. Szikrázó napsütés. Mínusz 4 fok. Reggelt szomszéd. Neked is! Új hólapát? Új! Hol vetted? Gazdaságos. Az jó. Jó. Na essünk neki. Essünk! Sok esett. Kurva sok! 5 centi. Van az 7 is. Még jó, hogy porhó. Szerencsére. A vizes az nehéz. Ez könnyű. Na dobáljuk el. Dobáljuk! Megy ez könnyen! A francokat! A járda már kész. Az csak 5 méter. A kocsik is havasak! Azok bassza meg! Letakarítod? Muszáj lesz. Mindkettőt? Mindkettőt! Könnyű meló! Te csak hiszed. Nekem nincs kocsim. Most az egyszer irigyellek... Hókotró volt? Biztos, mert az úton már alig van. De most sem sóztak. Most sem! Basszák meg. Szerintem is. Miért nem sóznak? Mert így spórolnak. De miért rajtam? Én sem tudom. Adót fizetek. Fizetsz. Akkor sózzanak itt is. De nem fognak. Kapják be! Fel kell jelenteni őket! Bezzeg ha én nem... Tudom, téged megbüntetnek... Na csináljuk, mindjárt kész. Sok az még. Ne nyafogj. Nem nyafogok. Dehogynem. Nincs hova pakolnom. Kotord ide elénk. Nem baj? Dehogyis, elfér ott még. Köszi. Ugyan már. Te már végeztél? Jaja. Nekem még pár méter. A kertben folytatom. Utána én is. Kitartást. Kitartok. Láttad az előrejelzést? Még nem, miért? Jövő héten újra esik. Na ne! De! Hát akkor majd folytatjuk. Én is azt hiszem. Na, szevasz szomszéd! Szevasz!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szucsike.blog.hu/api/trackback/id/tr478310730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása